Annonsering

Annonsemarkedet er i kontinuerlig endring. Det har blitt en fulltidsjobb å følge med på trender og teknologi bedrifter kan benytte seg av i annonseringen. Heldigvis finnes det hjelp å få!

Det gjelder å følge med i tiden

Før handlet det om å være synlig i papiravisene – nå er det digital tilstedeværelse alle snakker om. Søkemotorer og sosiale medier oppdaterer algoritmene sine hele tiden, og dermed må man stadig endre strategi. 

For å lykkes kreves det en gjeng dyktige fagfolk som har full oversikt og kontroll på annonsemarkedet. Man må blant annet ha kjennskap til:

  • De nyeste trendene på flere plattformer
  • Målgrupper og deres preferanser
  • Budsjettering, strategisk arbeid og prioritering
  • Hvordan å rette seg mot både B2C og B2B
  • Ulike verktøy som brukes
  • GDPR og regler knyttet opp mot personvern
  • Hvilke søkeord som treffer
  • Tekstforståelse og godt språk

 

Et hav av muligheter

Mange benytter seg i dag av søkemotorannonsering gjennom Google Ads eller Microsoft Advertising (tidligere Bing Ads), samt annonsering på sosiale medier som Facebook, Instagram, LinkedIn og Snapchat. Andre tester ut om programmatiske kjøp er et godt valg for deres bedrift.

Vi har arbeidet med mange ulike bransjer, og vår samlede erfaring vil gi stor effekt for din fremtidige annonsering. Vi kan hjelpe deg med annonsering gjennom:

  • Google Ads
  • Microsoft Advertising (tidligere Bing Ads)
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Snapchat
  • YouTube
  • Programmatisk

Ved å samarbeide med oss frigjør du verdifull tid som heller kan brukes til det du kan aller best. La oss ta din bedrift til nye høyder med gjennomtenkt, strategisk og målrettet annonsering. Ta kontakt med en av våre rådgivere for en uforpliktende og hyggelig samtale!