Meta

Hvis du ikke er på Meta, finnes du egentlig da? Sosiale medier har eksistert siden 2007, og har siden den gang utviklet seg til å bli en viktig markedsføringskanal for bedrifter i alle størrelser. Selskapet utvikler seg stadig, og skiftet i 2021 navn til Meta.

Ikke vær usynlig

«Alle» har en profil på Meta, også bedrifter. Er du ikke å finne her vil du for mange forbrukere oppleves som usynlig – potensielle kunder er nemlig godt vant med å søke opp bedrifter de ønsker mer informasjon om på Meta, før de gjør et kjøp. Konkurransen i sosiale medier er stort, og det med god grunn. Få plattformer har like stort potensial og gir like gode muligheter for å treffe publikummet direkte som Meta. 

Som annonsør kan du bruke markører som alder, kjønn, interesser, lokasjon, språk, sivilstatus og mye mer. Som annonseplattform kan derfor Meta ofte vise seg å være en gullgruve!

 

Du kommer langt med Meta

Meta er tilrettelagt for bruk av både dynamiske annonser og tilbudsannonser. Virkemidler som video og bilder blir hyppig brukt, og er noe vi anbefaler. Når du bruker Meta som annonseringskanal får du oversikt over:

  • Budsjett
  • Resultater
  • Rekkevidde
  • Eksponeringer
  • Kostnad per resultat
  • Beløp brukt
  • Avslutning
  • Frekvens

Med en godt definert målgruppe, smart utarbeidet innhold og gode annonser med tydelige CTA-er, kan du nå langt ved hjelp av Meta. Dette lasset trenger du ikke dra alene – vi hjelper deg gjerne med børen. Sammen gjør vi annonsering på Meta lekende lett! Ta kontakt med en av våre rådgivere i dag for en hyggelig og uforpliktende samtale. 

Vi kan også helpe deg med