Kundecaser

Digital markedsføring

Ferner Jacobsen

«I mars 2022 lanserte vi en ny nettbutikk og kundeklubb, og Optimal ble en enda større del av prosjektet enn planlagt. De var årvåkent med på overgangen, og de utfordringene vi møtte. En solid støttespiller, som sørget for at vi raskt fikk kartlagt hvor utfordringene lå, og for at tiltak ble iverksatt.»   Øyvind Hjelkrem-Haug, […]

Innholdsmarkedsføring

Rydd og Vask

I en bransje preget av svart arbeid kan det være en utfordring å skille seg ut som en seriøs aktør. Sammen med Optimal Norge har Rydd og Vask skapt en plattform for informasjonsdeling, og posisjonert seg som en ekspert i renholds- og håndverkerbransjen.

Sosiale medier

Foreningen for Hjertesyke Barn

I en kald verden er det vanskelig å dra menneskers øyne mot én hjertesak. Med hjelp fra Optimal Norge har Foreningen for Hjertesyke Barn fått til nettopp dette, og på samme tid gjort verden litt varmere.