Det er en fulltidsjobb å holde seg oppdatert på det siste nye innen digital markedsføring til enhver tid. Heldigvis har vi mennesker på huset som har valgt nettopp dette som karriere, og er spesialister på å se det store bildet.
Det er en fulltidsjobb å holde seg oppdatert på det siste nye innen digital markedsføring til enhver tid. Heldigvis har vi mennesker på huset som har valgt nettopp dette som karriere, og er spesialister på å se det store bildet.
Den digitale verden beveger seg i et rasende tempo. Det som fungerte i går fungerer ikke nødvendigvis i dag, og det er stadig noe nytt på agendaen. Da vil det være en fordel å kunne lene seg på en medierådgiver, som kan hjelpe deg å prioritere markedsaktiviteter.
Lurer du på om du burde velge Facebook eller LinkedIn? Om programmatisk annonsering passer for din bedrift? Eller om du kan stole på den pågående medieselgeren som alltid ringer? Det er disse tingene en medierådgiver er til for!
Markedsføring er ikke noe som gjøres på måfå. Med en plan sikrer du at alle aktivitetene blir gjennomført og at de utfyller hverandre på en logisk måte. Vi har lang erfaring og kunnskap om de ulike kanalene, og hjelper deg med å lage en skreddersydd markedsplan.
For oss er det essensielt at vi måler effekten av alle aktiviteter vi anbefaler. På den måten kan vi hjelpe deg å disponere ditt markedsbudsjett effektivt. Alle dine kampanjer vil optimaliseres slik at vi får størst mulig effekt ut av markedsbudsjettet.
Det sier seg selv at ikke alle bedrifter har samme mål. Derfor er samtlige rapporter fra oss skreddersydd din virksomhet. Vi bruker rapportene aktivt for å se til at tiltakene vi gjennomfører fungerer, eller om det trengs justeringer. Du vil få tilgang til rapporter som oppdateres automatisk og fortløpende.
Lei av å håndtere annonseselgere eller er du usikker på om det fantastiske tilbudet du fikk, virkelig er fantastisk? De fleste av våre rådgivere har sittet på begge sider av bordet og vet hva annonsering bør koste, samt hva som fungerer.
Dersom du har ansvaret for markedsbudsjettet i bedriften, blir du garantert ringt av selgere titt og ofte. Hva er det som er et godt tilbud, og hva bør lukes bort? Alle disse telefonene kan du henvise videre til oss. Da unngår du å bruke tid og dyrebare penger på keiserens nye klær. Vi er en objektiv samarbeidspartner som kun ønsker det beste for din bedrift. Ta kontakt med en av våre rådgivere for en hyggelig og uforpliktende samtale.
"*" obligatorisk felt